utorak, 9. lipnja 2009.

AUTORITETI



Sjetih se mog prijatelja, divnog čovjeka, liječnika, filatelista, pisca itd., pokojnog Zlatka Jakobovića. Umro je prije nekoliko godina u 59. godini od raka. Govorio mi je jednom o svojoj majci koja je autoritarna i teška žena. Baba ima ogromnu kuću na moru. Zlatko i njegova žena jedne godine bili kod nje na ljetovanju i to im presjelo. Idućih godina su plaćali apartmane radije no da im baba za sve prigovara! Zlatko mi je rekao da ću imati gdje ići na more kad mu mati umre, a umro je on dok je baba još živa s osamdeset i nešto. I moja punica je jako dobra žena, a mati joj je ista Zlatkova mati i ima 90 godina. I ona živi sama kao i Zlatkova mati. Moja mati živi sama, ali mi presjedne svaki put kad dođe! Ove godine će ostati u Brčkom 4 mjeseca. Srećom da idem za mjesec dana u Rusiju ali ko će izdržati tih mjesec dana?! Budem preko dana u kancelariji Kluba, ali tu je u potkrovlju pakleno vruće. Da bar Klub dobije obećani novac, pa da se kupi klima. Ili da ja dobijem pa da to kupim i da mi Klub kasnije vrati.

Sjećam se kako je moj otac bio nervozan, kako je znao vikati,
prevrtati stol, razbijati posuđe, sad mi je jasno i zašto. I on je bio
autoritarna osoba, ali bar nešto bolji od svoje žene.
Moja mati će uvijek naći razlog da te za nešto okrivi. Kad sam jutros ustao
umjesto "dobro jutro" mi je prigovorila zašto sinoć nisam zatvorio
dvorišnu kapiju, no je to morao učiniti sin moje rodice. Kapiju je
otvorio majstor pošto je otvorio i utjerao auto u dvorište. Kad je
izašao, nije je, naravno, zatvorio.
Rijetko je ona nečim bila zadovoljna što sam ja uradio. Na
žalost nisam u stanju da joj svata kažem otjeram kao što su to činili
moja braća.
Jedan od razloga što moja žena ne želi živjeti ovdje je i taj što ne
želi biti u ljeto sa svekrvom.
Ja mojoj djeci želim sve najbolje i nikad im nisam sugerirao ništa
negativno. Nisam ih nikad ni razdvajao, što su činili moji roditelji sa svojom djecom.
Oboje su prognozirali da ja nikad neću naći ženu koja mi odgovara. To
se, srećom. nije ostvarilo.


Nema komentara:

Objavi komentar